قاب امروز

سوژه امروز | این مرد بی خانمان دنیای مد و فشن را تکان داد!

در این بخش سوژه امروز | این مرد بی خانمان دنیای مد و فشن را تکان داد! را برای شما تهیه کردیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه بخوانید…

این مرد بی خانمان دنیای مد و فشن را تکان داد!

 

اسلاویک (Slavic) مردی بی خانمان سوژه عکاسان شد و لباس های عجیب و غریب او طی دو سال به تصویر کشیده شد.

 

این مرد بی خانمان دنیای مد و فشن را تکان داد!

 

برخوردهای خودجوش او در خیابان ها به جایی رسید که توجه جهانی را به خود جلب کرد ازجمله چهره های مد مانند دمنا گواسالیا؛ طراح مد اهل گرجستان که از سبک جسورانه اسلاویک الهام گرفتند.

 

دیاچیشین؛ عکاسی که مسیر هنری اش را در سال 2002 آغاز کرد همیشه عمیقا با خانه و اطرافیان او در ارتباط بود.

 

شوکه شدن دنیای مد و فشن با دیدن اسلاویک (Slavic)

 

سبک منحصر به فرد اسلاویک توجه این عکاس را به خود جلب کرد. رویارویی آنها هیچ وقت از قبل تنظیم نشده بود ، فقط لحظات اتفاقی بود که منجر به پرتره های جذاب شد.

 

این مرد بی خانمان دنیای مد و فشن را تکان داد!

 

برای دیاچیشین؛ عکاس اسلاویک، این فقط مد یا شهرت نیست بلکه مستند سازی زندگی ساده و بدون فیلتر است. اگرچه او از دنیای مد فاصله گرفته اما به خاطر استقبال از کارش شاکر است و بر آنچه واقعا مهم است متمرکز است:ثبت کردن تجربه انسانی با تمام پیچیدگی هایش.

 

شوکه شدن دنیای مد و فشن با دیدن اسلاویک (Slavic)

 

اسلاویک یک مرد بی خانمان است اما حس جالب و شگفت انگیزی از مد دارد. او هر روز لباس متفاوتی که از سطل زباله یا پناهگاه پیدا می کند می پوشد.

 

این مرد بی خانمان دنیای مد و فشن را تکان داد!

 

او اصلا پرخاشگر نیست و کسی را آزار نمی دهد. فقط به دنبال تغییر است. در سال 2011، یورکو اسلاویک را کشف کرد و پروژه ای به نام مد و فشن اسلاویک را آغاز کرد. دیاچیشین به مدت دو سال از او عکاسی می کرد و آن دو در مکان های عمومی جستجو می کردند تا عکسهای عالی بگیرند.

 

مسیر اسلاویک از خیابان ها به تبدیل شدن به یک الگوی مد و فشن، هنجارهای این صنعت را به چالش کشید و هویت فردی او را تحسین کرد. این پروژه او را به عنوان “شیک ترین مرد بی خانمان در جهان” جاودانه کرد.

 

شوکه شدن دنیای مد و فشن با دیدن اسلاویک (Slavic)

 

او نمادی از اصالت باقی می ماند و به ما یادآوری می کند سبک واقعی، فراتر از برندها و هر چیز دیگری است و به خود فرد بستگی دارد.

منبع : ایران ناز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا